Az OnlyFans világszerte mára már több mint 130 millió felhasználóval és több mint 1,5 millió alkotóval rendelkező oldal lett. A Covid és az azt követő lezárások jelentős hatással voltak a növekedésre. Az új felhasználói és alkotói fiókok száma 75 százalékkal nőtt 2020 márciusa és áprilisa között, ezzel hatalmas számokat elérve.

A platformot egy célra építették fel: hogy erősebb kapcsolatot teremtsen a két oldal között: mint alkotó, s mint néző, ezzel arányosan egy masszív bevételszerzési lehetőséget nyújtva.

Nem utolsó sorban a céljaik közé tartozott az is, hogy fokozzák az általános közösségi média élményt, ami igencsak szólva bejött nekik. 

Ingyenes a fiók létrehozása

Ezen az oldalon egy fiók létrehozása teljesen ingyenes és biztonságos. A legjobb benne, ha már más platformokon jelentős követőtáborral rendelkezel, akkor az OnlyFans hozzáadása a közösségi csatornáidhoz nem jelent gondot.

Ez a legtökéletesebb mód az alkotók számára, hogy olyan tartalmakat kínálhassanak a követők számára, amit sehol máshol nem kaphatnak meg.

A valóság az, hogy a minőségi kontent létrehozása kemény munka. Akár főállású alkotó vagy, esetleg részmunkaidőben készítesz tartalmakat, fontos ezeknek a tervezése és ütemezése.

Érdekes és autentikus anyagokat kell gyártanod, ami segít megtartani az előfizetőidet. Ezt megkönnyíti a szavazás opció, amivel kérheted követőid visszajelzését ennek következtében meghallgathatod véleményüket.

A szavazás létrehozása arra ösztönzi a rajongóidat, hogy vegyenek részt, és mondják el véleményüket bármiről, például arról, hogy mit tegyél közzé legközelebb, ezzel megkönnyítve munkádat.

Szerzőként lehetőség van Co-Streamingre és együttműködni egy másik kreátorral a platformon keresztül, ami kiváló módja annak, hogy ketten teljesen új rajongótábort érhessetek el. Egyszerű dolgod van, csak keress egy számodra szimpatikus művészt, küldj egy kérést és már indulhat is.

Egy nagyon szép dologgal is előálltak az oldal tervezői. Létrehozták az adományozás lehetőségét is. A visszaadni vágyó készítőknek, akik pénzt szeretnének gyűjteni egy általuk kiválasztott jótékony célra, egy egyszerű módszert alkalmazva csak annyi a dolguk, hogy írjanak egy bejegyzést.

Ebben részletesen leírják, hogy mire gyűjtenek és mennyi pénzt szeretnének elajándékozni. Egyszerű de nagyszerű!